Скригун, Наталія ПетрівнаПєхота, Ірина СергіївнаСлівінська, Вікторія2014-06-232014-06-232014Скригун, Н. П. Організація маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах обмеженості бюджету / Н. П. Скригун, І. С. Пєхота, В. В. Слівінська // Формування ринкових відносин в Україні : Зб. наук. праць. – К. : НДЕІ, 2014. – №1 (152). – С. 130-134https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15424Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.The development and implementation problems of marketing communications policy in the context of limited budget of the enterprise are analyzed. The content of the main prospective directions of improvement of organization's marketing policy communications in the enterprise with limited budget is generalized and clarified.uk-UKмаркетингкомунікаціїспоживачmarketingcommunicationsconsumerкафедра маркетингуОрганізація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджетуArticle