Зелінський, Микола ЮхимовичСаракун, Лариса Петрівна2019-07-042019-07-042016Зелінський, М. Ю. Культура й економіка: ефект взаємодії в ринкових умовах / М. Ю. Зелінський, Л. П. Саракун // Актуальні проблеми філософії та соціології. – Одеса, 2016. – Вип. 14. – С. 40–43https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29968Досліджуються основні аспекти взаємодії культури й економіки. Розкриваються механізми фінансування галузі культури в умовах ринку. Обґрунтовується необхідність радикальних змін в ідеології управління соціальними й фінансовими проблемами культури. Розглядається економічна креативність у виробництві культурних благ і послуг. The main aspects of the interaction of culture and economy are studied. The mechanisms of financing of culture in the market conditions are revealed. The necessity of radical changes in the ideology of management of social and financial problems of culture is substantiated. The economic creativity in the production of cultural goods and services is considered.uk-UKкафедра гуманітарних дисциплінкультураекономіка культуриринокмеханізми фінансування культуриекстерналіїкреативний секторcultureeconomics culturemarketplaceculture mechanisms fundingexternalitiescreative sectorКультура й економіка: ефект взаємодії в ринкових умовахArticle