Грищенко, Діана Григорівна2014-11-242014-11-242014Грищенко, Д. Г. Маркетинг людських ресурсів та перспективи його реалізації для підприємств харчової промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 «Економіка та управляння підприємствами » / Грищенко Діана Григорівна ; НУХТ. - К., 2014. – 24 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18605У роботі обґрунтовано необхідність застосування маркетингу людських ресурсів як якісно нового рівня управління ними. Сформовано концепцію його реалізації, ключовим елементом якої є розроблений комплекс маркетингу людських ресурсів орієнтований на споживача, запропоновано методичний підхід оцінювання стану маркетингу людських ресурсів. Доведено вплив маркетингу людських ресурсів на ефективність діяльності підприємства та запропонованопрогресивні методи його реалізації з урахуванням етапів життєвого циклу працівника. This research focuses ontheoretical propositionsmarketingandhuman resourcedevelopmentresearch andpracticalrecommendations forimplementationby determiningthe prospects for itsimplementationfor the food industry. We provethe need to implementmarketinghuman resourcesas a qualitativelynew level ofhrmanagement. The author has formulated the concept ofhr-marketing implementation, a key element of which isthe complex ofhr-marketingfocused onconsumer.Methodical approach for its assessment has been created by the author too. The work describes the influence of the hr-marketing on the activity effectiveness of the company, that is why the author has showed the basis of advanced methods for hr-marketing implementation, taking into account the stages of the life cycle of an employee.uk-UKпідприємствомаркетинглюдські ресурсимаркетинг людських ресурсівbusinessmarketinghuman resourcesmarketing ofhuman resourcesМаркетинг людських ресурсів та перспективи його реалізації для підприємств харчової промисловостіOther