Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаКапінус, Лариса ВасилівнаРозумей, Світлана Борисівна2012-06-252012-06-252011Крайнюченко, О. Ф. Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Л. В. Капінус, С. Б. Розумей // Економіка та управління АПК : Зб. наук. праць. – Біла Церква, 2011. – Вип. 6 (89). – С. 135-139.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1803У статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.In the article intercommunication is described between the making stages of process of pricing: the aims of pricing, methods of price research and methods of establishment of price, in market conditions. The marketings methods of price researches are systematized with the purpose of choice of optimum method of pricing.otherцінацінова політикацілі ціноутворенняцінове дослідженняоптимальна цінаpriceprice policywhole pricingprice researchoptimum priceкафедра маркетингуВзаємозв’язок складових процесу ціноутворенняArticle