Науменко, Наталія Валентинівна2012-02-272012-02-272007Науменко, Н. В. Сенсорна образність у найменуваннях харчових продуктів / Н. В. Науменко // Наукові праці НУХТ. - 2007. - № 20. - С. 66-69.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/341У статті подається аналіз найменувань харчових продуктів, у яких використано сенсорні (чуттєві) образи. Обґрунтовується їхня важливість у створенні торгівельних марок для продуктів нового покоління. Адже за допомогою вдало добраної назви можна захопити й привернути увагу споживача, підкреслити лікувальні та профілактичні властивості харчового продукту. The article gives an analysis of food products’ names that contain the sensory images. There is proved their importance in creation of the brands for the products of the new generation. We assure that a good-created name (or a trade mark) is an efficient way to attract a consumer’s attention, and to emphasize the curative and preventive properties of the new products.uk-UKхарчові продуктинайменуваннясенсорна образністьметафорикакафедра гуманітарних дисциплінfoodnamesensory imagerymetaphorСенсорна образність у найменуваннях харчових продуктівArticle