Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2024-10-312024-10-312024Крайнюченко, О. Ф. Обґрунтування маркетингових рішень щодо забезпечення розвитку підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Advanced top technology. – Харків : Новий курс. – 2024. – № 3. – С. 61–62.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45273Розглянуто важливість прийняття обґрунтованих маркетингових рішень у забезпеченні сталого розвитку підприємства. Окреслено маркетингові інструменти прийняття виважених рішень. Оцінено можливість використання матриці І. Ансоффа задля ухвалення маркетингових рішень щодо подальшого розвитку підприємства.The importance of making sound marketing decisions in ensuring the sustainable development of the enterprise is considered. Marketing tools for making informed decisions are outlined. The possibility of using I. Ansoff's matrix for making marketing decisions regarding the further development of the enterprise was evaluated.ukкафедра маркетингумаркетингові рішенняризикирозвитокматриця Ансоффаmarketing decisionsrisksdevelopmentAnsoff's matrixОбґрунтування маркетингових рішень щодо забезпечення розвитку підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-0811-696X