Ципанова, Наталія Ярославівна2019-06-102019-06-102019Ципанова, Н. Я. Способи сприйняття і навчання англійської лексики у вищому навчальному закладі / Н. Я. Ципанова // Інженерні та освітні технології. - 2019. - Т. 7, № 1. - С. 18–26.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29643В даній статті розглядається використання найбільш сучасних методів навчання англійської лексики у вищому навчальному закладі. Показано, як викладач має використовувати додаткові засоби навчання для досягнення найкращого результату. Підґрунтям дослідження є велика кількість неологізмів, які щорічно поповнюють словник англійської мови, а отже і необхідність прискореного навчання лексики. Ключовими концепціями статті є способи сприйняття і додаткові засоби навчання. Стаття призначена для викладачів вищих навчальних закладів, що бажають покращити навчальний процес і зробити його більш різноманітним. Метою дослідження є вироблення правильного підходу до навчання англійської лексики за допомогою поєднання додаткових засобів навчання. У дослідженні використовувався метод порівняння ефективності навчання учнів з використанням додаткових засобів і без них. В якості основи використовується власний досвід викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. У статті дається визначення допоміжних засобів і пояснюється, як їх використовувати у навчанні англійської лексики для розширення словникового запасу. Допоміжні засоби вважаються потужним засобом підвищення ефективності традиційних засобів навчання лексики. Автор зосереджується на різних видах сприйняття та способах, якими студенти сприймають подану інформацію (візуальні, слухові та кінестетичні). Наведені приклади того, як стилі навчання об’єднуються під час навчання студентів нефілологічних спеціальностей у вищому навчальному закладі, а також деякі поради для викладачів щодо кращих практик навчання лексики. Їх можна запровадити і широко використовувати для студентів з будь-яким рівнем володіння англійською мовою. Це найпотужніша сторона цих практик – вони створені для того щоб бути максимально універсальними. Це значно розширює їх область застосування, в запам’ятовуванні і одночасно розвиває інтелект шляхом інтенсифікації роботи мозку. The article deals with the usage of the most up-to-date methods in English vocabulary teaching. It demonstrates how a teacher should use additional means of teaching for better efficiency. The clue concepts the article dwells upon are learning styles and auxiliary aids. The background of the research is rapidly growing number of English neologisms creating the need for more effective vocabulary teaching techniques. The article is aimed at teachers of higher education establishment willing to improve their work and diversify educational process. The purpose of this research is to provide teachers with powerful approach to English vocabulary teaching using appropriate auxiliary aids. The applied method of the research is comparative analysis of educational performance of students when applying auxiliary aids of particular type and combination of auxiliary aids of different types. As of the basis of the research it employs author’s personal experience as teacher at higher education establishment. The article provides the definition of auxiliary aids of study and explains how to use them in vocabulary teaching. Auxiliary aids are considered to be a powerful means used to increase the effectiveness of conventional means of vocabulary teaching. The author of the article concentrates on different learning styles and ways the students consume given information (visual, audial and kinesthetic). Examples of how learning styles are combined when teaching students at higher educational facilities are provided as well as some everyday tips for teachers on the best practices in vocabulary teaching. They can be introduced and widely used in higher education establishment for students of English as foreign language with any level of English proficiency. That is the most powerful side of those practices – they are intentionally designed to be as universal as possible. It makes them widely applicable; teachers can also modify them in the way they see to be the best in their particular case. The integration of visual, audial and kinesthetic method of teaching by combining appropriate auxiliary aids is one of the most effective ways of teaching foreign vocabulary. The combination of different channels of perception provides the best results when memorizing and at the same time enhances student’s intellect by intensifying brain activity.uk-UKдодаткові засобиспособи сприйняттяпоєднання способів сприйняттяauxiliary aidslearning stylelearning style combinationкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїСпособи сприйняття і навчання англійської лексики у вищому навчальному закладіArticle