Грущенко, Альвіна ВіталіївнаСоловйова, Юлія Євгеніївна2020-06-252020-06-252019Грущенко, А. Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства / А. Грущенко, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 175.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31713У тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”кафедра маркетингурекламна діяльністьмаркетингова стратегіяхарчова промисловістьбрендбрендингфірмовий стильіміджadvertising activitiesmarketing strategyfood industrybrandbrandingcorporate identityimageБрендинг як маркетинговий інструмент підприємстваThesis