Кучинська, Дар'я В.Скригун, Наталія Петрівна2012-06-252012-06-252010Кучинська, Д. В. Класифікація маркетингових цінових стратегій / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 164-166.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1813Розглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations.otherцінова психологіяprice psychologyціноутвореннямаркетингова цінова стратегіяцінові лініїзнижкицінова дискримінаціяpricingmarketing price strategyprice linesdiscountsprice discriminationкафедра маркетингуКласифікація маркетингових цінових стратегійArticle