Коваленко, Юлія ВолодимирівнаКоломієць, Аліна Анатоліївна2015-04-212015-04-212015Коваленко Ю. В. Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів / Ю. В. Коваленко, А. А. Коломієць // Ключевые проблемы современной науки: материалы Международной научной конференции, апрель 2015. – Болгария: Education and Science. – С. 52–57.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20211У статті розглянуто психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів, описано особливості інтелектуальної діяльності студента та його емоційно-вольової сфери, обґрунтовано доцільність застосування проектної методики у навчанні англомовного монологічного мовлення. In this article, the psychoeducational preconditions of using project method for teaching junior students of non-linguistic specialties English monologue communication are reviewed. The peculiarities of intellectual student’s activity and his emotional-volitional sphere are described. The reasonability of using the project method for teaching the English language monologue communication is proved.uk-UKпроектна методикапроектмонологічне мовленняproject methodprojectmonologue communicationкафедра іноземних мов професійного спрямуванняПсихолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузівArticle