Мазепа, Ірина Іванівна2016-02-122016-02-122015Мазепа, І. І. Ціноутворення на підприємствах харчової промисловості, як один в чинників їх конкурентоспроможності / І. І. Мазепа // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., 19-20 листопада 2014 р. : тези доп. - К.: НУХТ, 2015. – С. 183-185.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22219Ціна товару та його користь проходять перевірку ринком і остаточно формуються на ринку. Product price and its benefits are tested by the market and finally emerging on the market.otherціноутворенняхарчова промисловістьконкурентоспроможністьpricingfood industriescompetitivenessЦіноутворення на підприємствах харчової промисловості, як один в чинників їх конкурентоспроможностіThesis