Бялошицька, Єлизавета Олександрівна2016-03-312016-03-312014Бялошицька, Є. О. Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз / Є. О. Бялошицька // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 88–89.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22700Під піар-кампанією розуміють сукупність цілеспрямованих взаємопов’язаних заходів, які проводяться базовим піар-суб’єктом з метою підтримання гармонійних відносин з громадськістю та підвищення іміджу фірми. During a PR campaign targeted means a series of related activities held basic PR entity to maintain harmonious relations with the public and improving the image of the company.otherіміджпіар-кампаніяimagePR campaignРоль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнзOther