Ущаповський, Артем Олегович2024-06-212024-06-212024Ущаповський, А. О. Використання прийомів мерчандайзингу в закладах ресторанного господарства / А. О. Ущаповський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 293.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43570В роботі використані результати досліджень вітчизняних та закордонних фахівців індустрії гостинності. Для обробки, викладення та узагальнення отриманої інформації використані методи системного пошуку, аналізу та синтезу. Прийоми мерчандайзингу надають можливість закладу бути конкурентоспроможним, навіть в умовах воєнного часу. Тому власники закладів ресторанного господарства використовують мерчандайзинг як прогресивну технологію для просування продукції та послуг в свої закладахThe work uses the results of research by domestic and foreign specialists in the hospitality industry. Methods of system search and analysis were used for processing, presentation and generalization of the received information and synthesis. Merchandising techniques enable the institution to be competitive, even in wartime conditions. Therefore, restaurant owners use merchandising as a progressive technology to promote products and services in their establishmentsukкафедра готельно-ресторанної справимерчандайзинггостинністьресторанне господарствоприйомmerchandisinghospitalityrestaurant businessreceptionВикористання прийомів мерчандайзингу в закладах ресторанного господарстваThesishttps://orcid.org/0000-0001-7853-5070