Шатковська, Галина Іванівна2021-08-062021-08-062014Шатковська, Г. І. Дидактичні принципи, умови і закономірності фундаменталізації навчання студентів / Г. І. Шатковська // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 1. – С. 294–300.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34955Критеріями ефективності фундаменталізації навчання студентів є його методологізація, інтелектуалізація, проблематизація, креатизація, інформатизація та комп’ютеризація, а також діалогізація. Теоретичне й експериментальне дослідження дозволило виявити систему дидактичних умов, що забезпечують творчу самореалізацію студентів у “відкритті” системи фундаментального теоретико-методологічного знання, оволодінні системою методів теоретичного пізнання, а також у формуванні індивідуального особистісно значущого фундаментального освітнього простору.otherздобувачнавчально-дослідна діяльністьeducational and research activitiesapplicantінтелектintelligenceвища освітанавчанняhigher educationtrainingкафедра фізикиДидактичні принципи, умови і закономірності фундаменталізації навчання студентівArticle