Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаЧеркасова, Вікторія Валеріївна2015-09-222015-09-222015Бєлова, Т. Г. Бенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринку / Т. Г. Бєлова, В. В. Черкасова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія:Економічні науки. – Херсон : Херсонський державний університет, 2015. – Вип. 10, Ч. 1. – С. 70-72.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21641Визначено сутність бенчмаркінгу та причини його застосування в діяльності компаній. Розглянуто види бенчмаркінгового аналізу. Обґрунтовано етапи проведення бенчмаркінгового дослідження. Наведено змістовні приклади застосування бенчмаркінгу у різних галузях економіки. The essence of benchmarking and the reasons for its application in companies. Listed species benchmarking analysis. Grounded stages of the benchmarking study. Shows meaningful examples of benchmarking in various industries.uk-UKпозиція на ринкубенчмаркінгбенчмаркінгові дослідженнябенчмаркаконкурентиmarket positionbenchmarkingbenchmarking studiesbenchmarkcompetitorsкафедра маркетингуБенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринкуArticle