Страшинська, Лариса Володимирівна2020-07-022020-07-022019Страшинська, Л. В. Сучасні тренди вітчизняного ринку пива / Л. В. Страшинська // Наукові проблеми харчових технологій та промислової біотехнології в контексті Євроінтеграції : матеріали VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції, присвяченої 135-річчю НУХТ, 5–6 листопада 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 192–196.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31767Проаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. Analyzes the domestic consumer beer market. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer culture.кафедра маркетингуасортиментна лінійкаринок пивапосилення конкуренціїобсяги споживаннякрафтове пиволояльність споживачівкупівельна спроможність населенняpurchasing power of the populationbeer marketincreased competitionconsumption volumescraft beerconsumer loyaltyassortmentСучасні тренди вітчизняного ринку пиваThesis