Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-122013-09-122012Соломянюк, Н. М. Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів) / Н. М. Соломянюк // Problematyczne aspekty I rozwiazania we wspolczesnej nauce : materialy Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji. – Krakow, 2012. – P. 65–70.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9626Розглянуто чинники цінової політики на ринку біопаливних ресурсів, які обумовлюють визначення можливих цільових сегментів для реалізації продукції, розробку відповідної стратегії та спеціального інструментарію її досягнення при розробці маркетингового плану. The factors of price policy are considered at the market of pillets resources that stipulate determination to possible having a special purpose segments from realization of products, development of corresponding strategy and special tool from her achievement at development of marketing plan.otherцінова політикаprice policyцінаpriceбіопаливні ресурсиpilletкафедра маркетингуЧинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)Other