Іванюта, Тетяна Миколаївна2013-05-152013-05-152011Іванюта, Т. М. Економічна розвідка як фактор стабільного розвитку підприємств в умовах ринкових відносин / Т. М. Іванюта // Аспекти соціально-економічного розвитку транзитивної економіки : колективна монографія; під заг. ред. д.е.н., О. О. Непочатенко. – Ч. 2. - Умань : «Сочінський», 2011. – С. 63-79.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7801Для виживання в умовах сучасної конкурентної боротьби першочергове значення починає відігравати розвідка намірів конкурентів. Таку розвідку називають «конкурентна розвідка», «бізнес-розвідка», «економічна розвідка». Багато іноземних науковців і топ-менеджерів ототожнюють поняття «бізнес-розвідка» та «бенчмаркінг». Зазначаються різноманітні види розвідок. Економічна розвідка входить як елемент в систему інформаційного забезпечення. Виділяються завдання економічної розвідки, принципи, методи, способи, джерела, методики пошуку інформації.otherінформаційне забезпеченняекономічна безпека підприємстваекономічна розвідкаконкурентна розвідкабенчмаркінгвиди розвідкиинформационное обеспечениеэкономическая безопасность предприятияэкономическая разведкаконкурентная разведкабенчмаркингвиды разведкиtypes of intelligenceeconomic securityeconomic intelligencecompetitive intelligencebenchmarkinginformation supportкафедра економіки і праваЕкономічна розвідка як фактор стабільного розвитку підприємств в умовах ринкових відносинBook chapter