Слободян, Наталія Ярославівна2014-11-252014-11-252014Слободян, Н. Формування конкурентних переваг підприємств молочної промисловості / Н. Слободян // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 158-160.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18651Формування конкурентних переваг підприємствами є основою забезпечення їх стійкого конкурентного становища. Конкурентні переваги з'являються тоді, коли підприємство виконує необхідні дії з меншими витратами, аніж конкуренти, або виконує ці дії оригінальними способами, що створюють нецінову споживчу цінність. Formation of competitive advantage is the foundation of their sustainable competitive position. Competitive advantages arise when a company takes the necessary steps with less than competitors, or perform these steps original ways, creating non-price consumer value.uk-UKпідприємствоenterpriseмолочна промисловістьdairyконкурентиcompetitionкафедра економіки і праваФормування конкурентних переваг підприємств молочної промисловостіOther