Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-232013-09-232013Соломянюк, Н. М. Формування системних властивостей маркетингу / Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2032 р. – К.: НУХТ., 2013 р. – Ч. 3. – С. 711-713.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9839Системні властивості об'єктивні, і як для всякої штучної системи для системи маркетингу сила прояву різних системних властивостей визначається процесом управління. Проте управління системними властивостями залежить від завдань і цілей управління. System properties objective, and as for every artificial system for the system at marketing force display of different system properties is determined by a management process. However a management system properties depends on tasks and management aims.otherсистема маркетингуsystem of marketingсистемні властивості марктеингуsystem properties of marketingкафедра маркетингуФормування системних властивостей маркетингуThesis