Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна2015-05-202015-05-202014Рибачук-Ярова, Т. В. Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції / Т. В. Рибачук-Ярова // Collection of case studies for students of economics and management specialities = Збірник ситуаційних задач для студентів економічних та управлінських спеціальностей. – К. : НУХТ, 2014. - С. 260-273.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20539Розроблена ситуаційна задача (кейс), визначені цілі, наведені основні поняття, які необхідні для його вирішення, приведені критерії оцінювання. Situational problem (case) is designed, goals are defined, basic concepts that are required to solve it are given , evaluation criterias are given.кафедра економіки праці та менеджментукейсціліосновні поняттякритерії оцінюванняcasegoalsbasic conceptsevaluation criteriasМаркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції