Лабурцева, Олена ІванівнаСтрашинська, Лариса Володимирівна2021-06-252021-06-252020Лабурцева, О. І. Формування комунікаційних бренд-стратегій як інструмент підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мереж / О. І. Лабурцевa, Л. В. Страшинська // Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : кол. монографія /за заг. ред. Н. М. Соломянюк, Л. В. Страшинської. – Харків : Лідер, 2020. – С. 63–91https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34616Розглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обґрунтування необхідності внесення змін в стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торгових мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів. The problem of determining the correspondence between the target identity and the brand image to justify the need for changes in the strategy of brand communications is considered. The identity of brands of leading food retail chains in Ukraine is analyzed; a marketing study of consumers perception of the individuality of these brands was conducted. Recommendations for directions of further development of brand identity have been developed.кафедра маркетингубрендбрендингідентичність брендуімідж брендупродовольчі роздрібні торговельні мережіbrandbrandingbrand identitybrand imagefood retail trade networksФормування комунікаційних бренд-стратегій як інструмент підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мережArticle