Lukianets, Halyna2023-03-212023-03-212022Lukianets, H. Needs and emotions creating strong customer’s motivation in tourism / H. Lukianets // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої до 70-річчя з дня народження професора В. Ф. Доценка, 17 травня 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 178.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39230Choice of where and how to travel is often taken by a traveler based on two decision-making strategies, bottom-up, i.e. needs-driven, or top-down, i.e. emotion-driven, which will be explained in detail herein. The topicality of this study is determined by the necessity to identify the motives, which effect tourist’s decision-making process on where to go, what to do, how to travel and where to stay.enneeds and emotionscustomer’s motivationtourism industryпотреби та емоціїмотивація клієнтаіндустрія туризмукафедра іноземних мов професійного спрямуванняNeeds and emotions creating strong customer’s motivation in tourismThesis