Турчина (Побережна), Марія Петрівна2016-08-082016-08-082013Побережна, М. П. Комунікаційна стратегія: основні поняття та визначення / М. П. Побережна // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, Київ, 25–26 квітня 2013 р. : тези доп. — К. : НУХТ, 2013. — С. 25-27.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23908Розвиток ринкових відносин в Україні та інтеграція економіки країни у світове товариство потребує кардинальних перетворень і підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. The development of market relations in Ukraine and integration into the world economy needs fundamental change society and improve the competitiveness of enterprises both in domestic and foreign markets.uk-UKкафедра економіки праці та менеджментукомунікаційна стратегіяринкові відносиниекономікаcommunication strategymarket relationseconomyКомунікаційна стратегія: основні поняття та визначенняThesis