Ганущак-Єфіменко, Людмила МихайлівнаЄрмошенко, Микола Миколайович2013-01-172013-01-172012https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5430В статі викладено результати досліджень, щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень. The results of researches are expounded in the floor, in relation to determination and ground of role of the marketing informative system in the process of management development of potential of domestic enterprises in the modern terms of menage. The stages of construction of this system and certainly mechanism of analysis of information are exposed in the process of acceptance of effective administrative decisions.uk-UKобробка інформаційних данихprocessing of informative dataмаркетингова інформаційна системауправлінняпотенціалmarketing informative systemmanagementpotentialкафедра міжнародної економікиМаркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком суб’єктів господарювання в сучасних умовахArticle