Мазур, Аліна Олександрівна2024-04-222024-04-222024Мазур, А. PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу / А. Мазур, наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – С. 176.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42921У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіukкафедра маркетингурекламамаркетингові комунікаціїмаркетингові дослідженняdepartment of marketingmarketing communicationsmarketing researchPR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджуThesis