Молін, Наталія ОлегівнаСкригун, Наталія Петрівна2023-05-012023-05-012022Молін, Н. О. Маркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємства / Н. О. Молін, Н. П. Скригун // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-24 листопада 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 61-63https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40498otherкафедра маркетингумаркетингуправліннямаркетингові комунікаціївіртуальне середовищеmarketingmanagementmarketing communicationsvirtual environmentМаркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємстваOther