Мостенська, Тетяна Леонідівна2013-07-042013-07-042003Мостенська, Т. Л. Формування ринку конкурентоспроможної молочної продукції в Україні / Т. Л. Мостенська // Наукові праці НУХТ. – 2003. – № 14. – С. 113–116.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8855Реалії сьогодення такі, що підприємствам-виробникам треба адаптуватися до ринкових умов, умов, коли конкурентні переваги товару дають можливість підприємствам працювати стабільно, з необхідним рівнем прибутковості. The realities of today are that of the manufacturer must adapt to market conditions, conditions where competitive advantages of product enable businesses to operate stably with the required level profitability.otherрівень прибутковостіконкуренціяконкурентні перевагиprofitabilitycompetitioncompetitive advantageкафедра економіки праці та менеджментуФормування ринку конкурентоспроможної молочної продукції в УкраїніArticle