Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДунін, Максим Євгенович2024-06-032024-06-032023Бєлова, Т. Г. Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу / Т. Г. Бєлова, М. Є. Дунін // Інфраструктура ринку : електронний фаховий науково-практичний журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2023. – № 70. – С. 50–53.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43289Стаття присвячена розгляду ролі холістичного маркетингу у діяльності підприємств. Наведено характеристика всіх складових холістичного маркетингу та доведено необхідність їхнього комплексного використання. Описано методичні підходи до аналізу застосування елементів холістичного маркетингу в роботі компаній та запропоновано етапи здійснення таких дій. Розглянуто розвиток довірчих довгострокових відносин підприємства із партнерами та споживачами, чинники впливу на формування клієнтської бази, оцінено стійкість відносин підприємства із ключовими клієнтами та споживачами. Окреслено складові соціально-відповідального маркетингу, з’ясовано напрями прояву соціальної відповідальності з боку компанії по відношенню до вітчизняних та іноземних партнерів, стейкхолдерів, споживачів, всього суспільства. Охарактеризовано інструменти інтегрованого та внутрішнього маркетингу компанії. Наведено показники, які підлягають оцінюванню, та підходи до отримання загальної оцінки, яка характеризує рівень використання елементів холістичного маркетингу в діяльності підприємстваThe article is devoted to the consideration of the role of holistic marketing in the activities of enterprises. The characteristics of all components of holistic marketing are given and the need for their integrated use is proven. Methodical approaches to the analysis of the application of elements of holistic marketing in the work of companies are described and stages of such actions are proposed. The development of trusting long-term relations of the enterprise with partners and consumers, influencing factors on the formation of the client base were considered, the stability of the enterprise's relations with key clients and consumers was evaluated. The components of socially responsible marketing are outlined, the directions of showing social responsibility on the part of the company in relation to domestic and foreign partners, stakeholders, consumers, and the whole society are clarified. The company's integrated and internal marketing tools are described. Indicators to be evaluated and approaches to obtaining a general evaluation, which characterizes the level of use of elements of holistic marketing in the enterprise's activities, are presentedukхолістичний маркетингмаркетинг відносинсоціально-відповідальний маркетингінтегрований маркетингвнутрішній маркетингінструменти холістичного маркетингуholistic marketingrelationship marketingsocially responsible marketingintegrated marketinginternal marketingholistic marketing toolsкафедра маркетингуОцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-5829-8060