Страшинська, Лариса Володимирівна2021-06-252021-06-252020Страшинська, Л. В. Споживчі вподобання на ринку молочних продуктів: світові тенденції / Л. В. Страшинська // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 8–10 жовтня 2020 р., м. Харків. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 132–133.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34622Проаналізовано світові тенденції споживчих вподобань на ринку молочних продуктів. Акцентовано увагу на змінах у споживчій поведінці і цінностях споживачів. Визначено прогнозні перспективи зростання ринку та можливості інвестування. Наголошено на основних завданнях для молочних компаній щодо інноваційного розвитку з урахуванням змін стилю життя і пріоритетів споживачів. The world tendencies of consumer preferences in the market of dairy products are analyzed. Emphasis is placed on changes in consumer behavior and consumer values. The forecast prospects of market growth and investment opportunities are determined. Emphasis is placed on the main tasks for dairy companies in terms of innovative development, taking into account changes in lifestyle and consumer priorities.кафедра маркетингумолочні продуктиспоживчі вподобаннясвітові тенденціїзміни стилю життяпріоритети споживачівdairy productsconsumer preferencesworld trendslifestyle changesconsumer prioritiesСпоживчі вподобання на ринку молочних продуктів: світові тенденціїThesis