Чорнобай, Катерина Юріївна2023-11-212023-11-212022Чорнобай, К. Ю. Аналітика та візуалізація даних для розв’язання проблеми низької мотивації в умовах дистанційного навчання / К. Ю. Чорнобай // Сучасні методи, інформаційне, програмне та технічне забезпечення систем керування організаційно-технічними та технологічними комплексами : матеріали IX Міжнародної науково-технічної Internet-конференції, 25 листопада 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 131-132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41568В роботі запропоновано створити кросплатформний додаток для всіх учасників навчання з використанням інструментів аналітики та візуалізації даних для збору, обробки та подачі звітів студентам на основі даних процесу навчання, що забезпечить відображення динаміки змін їх успішності.otherBI-аналітикавізуалізаціянавчальний процесдистанційне навчанняінформаційні технологіїBI analyticsvisualizationіnformation technologydistance learninglearning processкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиАналітика та візуалізація даних для розв’язання проблеми низької мотивації в умовах дистанційного навчанняThesis