Перевертень, Катерина ВячеславівнаЛелека, Ольга Олександрівна2022-12-082022-12-082020Перевертень, К. В. Роль упаковки в сучасному маркетингу / К. В. Перевертень, О. О. Лелека // Science and practice of today : abstracts of IX International scientific and practical conference, november 16-19 2020, Ankara, Turkey. – 2020. – Pp. 345–347https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38736Правильна упаковка та фірмовий стиль формують позитивний імідж товару у свідомості споживачів. Це може зробити товар запам’ятовуючим, легким для пошуку та привабливим для нових і постійних клієнтів. Упаковка товару має кілька цілей. Найголовніше – це збереження продукту в безпеці та непошкоджені під час транспортування.otherкафедра маркетингуупаковкафірмовий стильринокдизайнpackagingcorporate identitymarketdesignРоль упаковки в сучасному маркетингуThesis