Пантелєєва, О. В.Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаЦимбалюк, Людмила Георгіївна2014-02-262014-02-262000Формування сучасної системи маркетингу в Україні / О. В. Пантелєєва, О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Л. Г. Цимбалюк // Проблеми та перспективи створення і впровадження нових ресурсо- та енергоощадних технологій, обладнання в галузях харчової і переробної промисловості : матеріали шостої міжнародної науково-технічної конференції, 1999 р. – У 3-х ч. – К.: УДУХТ, 2000. – Ч. ІІІ. – С. 103-104.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12809Розглянуто особливості зародження та розвитку маркетингу в Україні. Were examined the features of the of origination and development of marketing in Ukraine.uk-UKмаркетингінструменти маркетингумаркетинг-міксmarketingtools of marketingmarketing-mixкафедра маркетингуФормування сучасної системи маркетингу в УкраїніThesis