Страшинська, Лариса ВолодимирівнаСамонова, Тетяна Броніславівна2014-03-252014-03-252013Страшинська, Л. В. Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис НПУ ім. Драгоманова. 2013. – Вип. 23. - С. 63-75. – (Серія 18. Економіка і право).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13443У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг. The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing communications and methodical approaches assess efficiency of a complex promotion services.otherпросуваннямаркетингові комунікаціїкомплекс маркетингуцілі та стратегії просуваннярекламний бюджетвитрати на рекламукомунікативна ефективністьpromotionmarketing communicationsmarketing mixobjectives and strategies of promotionadvertising budgetadvertising costscommunication efficiencyкафедра маркетингуМетодичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послугArticle