Махинько, Валерій МиколайовичКовбаса, Володимир Миколайович2015-03-252015-03-252015Махинько, В. М. Використання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студента / В. М. Махинько, В. М. Ковбаса // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 205-211.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19880Інформаційний бум, що спостерігається в останні десятиліття, ставить нові вимоги до освітньої системи. У першу чергу - до вищої школи, яка повинна оперативно реагувати на зміни в науковому пізнанні, коригуючи освітні програми з урахуванням нових знань. Критичною для засвоєння традиційними методами навчання стає і кількість інформації. Information boom observed in recent decades, putting new demands on the education system. First of all - to the high school, which must respond quickly to changes in scientific knowledge, adjusting training programs based on new knowledge. Critical for learning traditional methods of learning becomes of information.otherрадіантне мисленнядіяльність студентаінформаційний бумradiantn thinkingstudent activitiesinformation boomкафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробівВикористання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студентаOther