Цимбалюк, Людмила ГеоргіївнаСкригун, Наталія ПетрівнаСемененко, Катерина Юріївна2012-06-252012-06-252011Семененко, К. Ю. Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2011. - № 4 (16). - С. 137-140.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1807Проведено аналіз існуючих методів цінового стимулювання збуту в сфері обігу на досвіді Франції. Показано можливість застосування окремих методів залежно від тактичної мети підприємства. Наведено основні нормативно-правові аспекти законодавчого забезпечення цінового стимулювання.Was analysis existent methods of price sales in the sphere of appeal promotion is conducted on experience of France. Possibility of application of separate methods is rotined depending on the tactical purpose of enterprise. The basic are resulted normatively legal aspects of the legislative providing of price stimulation.otherкупонажkuponazhцінове стимулюванняпряме зниження цінвідстрочені можливостіprice stimulationdirect price-cuttingdeferred possibilitiesкафедра маркетингуМетоди цінового стимулювання збуту та умови їх використанняArticle