Мурак, Оксана ЮріївнаВлодарчик, Тетяна Вікторівна2016-10-102016-10-102013Мурак, О. Ю. Фірмовий стиль як невід’ємна складова іміджу готелю / О. Ю. Мурак, Т. В. Влодарчик // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 жовтня 2013 р. – К.: НУХТ, 2013. – С. 293-295.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24350Створюючи власний стиль готель забезпечує собі цілий ряд переваг: допомагає клієнтам швидко орієнтуватися у потоці інформації, знижує витрати на формування комунікацій, забезпечує досягнення необхідної ємності всієї реклами та інших засобів маркетингових комунікацій готелю, сприяє підвищенню корпоративного духу, об’єднує персонал, позитивно впливає на естетичні почуття клієнтів та персоналу і загальний естетичний рівень готелю. Creating your own style hotel offers a number of advantages: it helps customers to quickly navigate the flow of information, reduces the formation of Communications achieves the necessary capacity of all advertising and other marketing communications tools hotel promotes corporate spirit, uniting staff, positively affects aesthetic sense of customers and staff and overall aesthetic level of the hotel.uk-UKкафедра туристичного та готельного бізнесуфірмовий стильіміджготельcorporate identityimagehotelФірмовий стиль як невід’ємна складова іміджу готелюOther