Чередніченко, Галина АнатоліївнаНикитенко, Ольга Василівна2024-10-282024-10-282023Чередніченко, Г. А. Організація дистанційного навчання в платформі MOODLE у процесі вивчення іноземної мови / Г. А. Чередніченко, О. В. Никитенко // Наука, освіта і суспільство: актуальні проблеми теорії та практики : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (10 березня 2023 р., м. Кропивницький. – Кропивницький : ЦФЕНД, 2023. – Ч. 1. – С. 41-43https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45186Технічно вирішити проблему дистанційного навчання іноземної мови можна по-різному. Сучасні інформаційні технології надають практично необмежені можливості в розміщенні, зберіганні, обробці та доставці інформації будь-якого обсягу і змісту на будь-які відстані. Наш вибір дистанційного середовища Moodle в якості засобу для формування іншомовної професійної компетентності студентів пояснюється не лише тим, що ця платформа електронного навчання признана найпопулярнішою в освітніх системах багатьох країн світу.Technically the problem of remote learning of a foreign language can be solved in different ways. Modern information technologies provide practically unlimited possibilities in the placement, storage, processing and delivery of information of any volume and content over any distance. Our choice of the Moodle remote environment as a tool for the formation of students' foreign language professional competence is explained not only by the fact that this e-learning platform is recognized as the most popular in the educational systems of many countries around the world.ukкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїплатформа дистанційного навчаннянавчальне середовище Moodleнавчання іноземної мовиіншомовна комунікативна компетенціяdistance learning platformMoodle learning environmentforeign language learningforeign language communicative competenceОрганізація дистанційного навчання в платформі MOODLE у процесі вивчення іноземної мовиThesishttps://orcid.org/0000-0002-7305-7812https://orcid.org/0000-0002-0193-4935