Малишева, НаталіяСтрунін, Віктор Володимирович2014-12-162014-12-162014Малишева, Н. Формування бренду на основі споживчих цінностей як один із факторів успішної маркетингової політики / Н. Малишева, В. Струнін // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 307-308.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19193Реалізація ефективної маркетингової політики розглядається як інструмент для успішного функціонування підприємств. На сьогоднішній день досить чітко постає питання впровадження інновацій у маркетингову політику підприємства. Необхідність підтримувати вже існуючий бренд існує щодня, але складніше створити новий бренд, який зацікавить та спонукатиме споживача до придбання того чи іншого товару. Саме створення бренду на основі споживчих цінностей може бути основою для ефективної комунікаційної політики підприємства. Implementation of effective marketing policy is seen as a tool for the successful functioning of enterprises. Today the question is clearly innovation in the marketing policy of the company. The need to maintain the existing brand there every day, but more difficult to create a new brand that will interest and encourage consumers to purchase a product. The creation of the brand based on consumer values can be the basis for an effective communication policy of the company.uk-UKбрендмаркетингова політикаінноваціїbrandmarketing policyinnovationкафедра економіки праці та менеджментуФормування бренду на основі споживчих цінностей як один із факторів успішної маркетингової політикиOther