Безпалько, Олена ВікторівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-04-012014-04-012012Безпалько, О. В. Методичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій / О. В. Безпалько, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – 2012. – №42. – С. 140–144.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13566Розглянуто різні методи передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій. Приділено особливу увагу експертним моделям прогнозування з урахуванням споживчої поведінки. Рекомендовано використання епідеміологічних моделей в поєднанні з експертними методиками. Different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques. Сonsidered different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques.uk-UKметоди прогнозуванняспоживчий попитпотенціал ринкучисло потенційних споживачівкоефіцієнт інноваційкоефіцієнт імітаційметод стандартного розподілу ймовірностейmethod forecastingconsumer demandmarket potentialnumber of potential consumerfactor of innovationsfactor of imitationmethod of standard distribution of probabilitiesкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуМетодичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інноваційArticle