Шевченко, Олександра Нестерівна2021-12-032021-12-032021Шевченко, О. Н. Креативність та інноваційність – основа креативної економіки / О. Н. Шевченко // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24–25 листопада 2021 р. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 107–108.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36729Становлення креативності як одного з драйверів економічного зростання вимагає наукового усвідомлення цього процесу, особливо у напрямку розвитку концепції креативної економіки, яка розвивається з початку 2000-х років, причому в основному зусиллями соціологів, культурологів, архітекторів і вже потім – економістів. Креативність – це латинський термін, який перекладається як «творчість» або «створення ні з чого», це формулювання нових ідей і вживання цих ідей для створення оригінальних творів мистецтва і культури, функціональних розробок, наукових винаходів і технологічних інновацій. Слово «креативність» асоціативно пов’язане з новизною, уявою, натхненням, винахідливістю і майстерністю.творчістькреативна економікакреативне підприємництвоінноваціяcreativitycreative economycreative entrepreneurshipinnovationкафедра економіки і праваКреативність та інноваційність – основа креативної економікиThesis