Verbova, Anastasia2016-04-292016-04-292014Verbova, A. Basic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib» / A. Verbova / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 375-376.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23086At the present stage of development the PJSC «Kyivhlib» is now a competitive enterprise in the market of confectionery and bakery products in Ukraine. На сучасному етапі розвитку ПАТ «Київхліб» не є конкурентоспроможним підприємством на ринку кондитерських та хлібобулочних виробів в Україні.othermarketing activitiesmodem technologiesмаркетингова діяльністьмодемні технологіїBasic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib»Other