Романюк, Ангеліна ВасилівнаНікітіна, Тетяна Андріївна2021-06-092021-06-092021Романюк, А. В. Значимість реклами в готельній індустрії / А. В. Романюк, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 87 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – Ч. 3. – С. 268.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34384Все зростаюча конкуренція на світовому ринку готельних послуг посилює актуальність просування готельного продукту на ринок. Сьогодні загальна комунікаційна політика та проблеми розробки рекламної стратегії готелів та готельних мереж є дуже важливими питаннями для готелів. Реклама є найважливішим інструментом маркетингової політики компанії, яка просуває готельні послуги та товари на ринки. Це безпосередньо впливає на формування попиту на ринку. Тому, дослідження реклами готелів є актуальним питанням.The ever-increasing competition in the global hotel services market enhances the relevance of product promotion on the market. Today, the general communication policy and the problems of developing an advertising strategy for hotels and hotel chains are very important issues for hotels. Advertising is the most important tool in the marketing policy of a company that promotes hotel services and products to the markets. This directly affects the formation of demand in the market. Therefore, the study of hotel advertising is a pressing issue.готельна індустріярекламаготельний ринокhotel industryadvertisinghotel marketкафедра готельно-ресторанної справиЗначимість реклами в готельній індустріїThesis