Турчина (Побережна), Марія Петрівна2012-06-152012-06-152011Імідж підприємства як складова частина комунікаційної політики : тези доповідей : VІІ міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку» / М. П. Побережна. - К.: НУХТ, 2011.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1553Дедалі більшого значення набуває комунікаційна політика підприємства, яка спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії.More and more importance is the communication policy of the company, which aims to inform, persuade, a reminder to consumers about product firm support its sales and create a positive image company.іміджкомунікаційна політикаінформаціяimagecommunication policyinformationкафедра економіки праці та менеджментуІмідж підприємства як складова частина комунікаційної політики