Басюк, Дарія ІванівнаМельник, Д. О.Маршаленко, Маріанна Петрівна2020-02-182020-02-182019Басюк, Д. І. Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств / Д. І. Басюк, Д. О. Мельник, М. П. Маршаленко // Економiка та держава. – 2019. – № 3. – С. 30–33.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30806У статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості. На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.otherготельні підприємствагостинністьякість послугсервіскафедра туристичного та готельного бізнесукафедра готельно-ресторанної справиКомплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємствArticle