Скригун, Наталія ПетрівнаКопиленко, Анастасія Анатоліївна2023-04-122023-04-122021Скригун, Н. П. Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації / Н. П. Скригун, А. А. Копиленко // Modern directions of scientific research development : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference, November 24-26, 2021. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2021. – P. 841-843https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40102Розглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.otherкафедра маркетингумаркетингрекламаBTL-комунікаціїкомунікаційна політикаmarketingadvertisingBTL communicationscommunication policyСутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організаціїThesis