Рябенька, Анастасія Олегівна2015-04-032015-04-032015Рябенька, А. О. Психологічна мотивація персоналу як засіб підвищення ефективності діяльності готелю / А. О. Рябенька // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 267-269.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20047Активний розвиток внутрішнього та міжнародного туризму вимагає збільшення готельної бази, підвищення якості обслуговування та рівня організації всього готельного господарства у відповідності до міжнародних стандартів. Ефективність функціонування готелю та його прибутковість залежить не тільки від архітектурних форм, матеріально-технічного оснащення, а й від людей, зайнятих в його діяльності. Тому одним із напрямів менеджменту в готельному господарстві є така організація роботи людей, яка спонукає їх здійснювати роботу задля досягнення поставлених цілей. Active development of domestic and international tourism requires an increase in hotel base, improve service quality and level of the entire hotel industry in line with international standards. Effectiveness of the hotel and its profitability depends not only on the architectural forms of material and technical equipment, but also of people employed in his work. Therefore, one of the areas of management in the hotel industry is such an organization of people, encouraging them to carry out the work to achieve the goals.otherперсоналтуризммотиваціямотивацияstafftourismmotivationПсихологічна мотивація персоналу як засіб підвищення ефективності діяльності готелюOther