Безпалько, Олена ВікторівнаСоломянюк, Наталія Миколаївна2014-04-082014-04-082007Безпалько, О. В. Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Державотворчі процеси і соціально-економічні моделі розвитку України на сучасному етапі : збірник статей міжнародної науково-практичної конференції. – Бердянськ : БУМІБ, 2007. – С. 117-123https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13770Статтю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням управління поведінкою споживачів з врахуванням моделі процесу мотивації, основними елементами якої є активація потреби. Запропоновано практичне застосування мотивації в стратегії маркетингу на прикладі удосконалення продукції ККЗ «Росинка». The article focuses on the topic of theoretical and methodological issues management behavior of consumers with regard to the process model of motivation, the main elements of which are activated needs. A practical application of motivation in marketing strategy as an example product development CCH "Dewdrop".otherмотивмотиваціятеорія мотивації тип особистостікафедра економіки праці та менеджментуtheory of motivationreasontype of personalitymotivationкафедра маркетингуУдосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоївArticle