Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаМазур, Аліна Олександрівна2024-10-282024-10-282024Соловйова, Ю. Є. Рекламна діяльність ТОВ «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка») / Ю. Є. Соловйова, А. О. Мазур // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців. – Суми : Сумський державний університет, 2024. – С. 92–96.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45173Наукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.This scientific article is devoted to the research and analysis of the advertising campaign of the scientific and production company with limited liability "Zhytomyrbioproduct", trademark "Annushka". In order to successfully achieve the set goal, while researching information about this brand, theoretical and practical materials were considered, namely: the production technology of this enterprise's products; technological developments; the statistics of the brand's advertising materials on social networks Instagram and Facebook were studied; analysis of the brand's competitor and its content in social networks; the target audience and their positioning to the brand were researched. As a result of the analysis, it became clear that the "An-nushka" brand needs to continue using social networks for further advertising campaigns, as well as set up targeted advertising to attract new potential customers.ukрекламна комунікаціявиди рекламисоціальні мережіпозиціонуванняadvertising communicationtypes of advertisingsocial mediapositioningкафедра маркетингуРекламна діяльність ТОВ «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)Articlehttps://orcid.org/0000-0001-9685-0541