Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2013-08-052013-08-052013Ткачук, С. В. Проектний підхід до забезпечення виходу на нові ринки / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 14-15 березня 2013 р.: тези доповідей. – 2013. – С. 135-136.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9318Розглядається обґрунтування проектів виходу на нові ринки із застосуванням дисконтних методів та віднесенням витрат, пов’язаних із дослідженням, відбором ринків та розробкою комплексу маркетингу на інвестиційні витрати, а прибутків та інших надходжень, в тому числі таких, що матимуть місце за рахунок зростання іміджу підприємства, на чисті грошові потоки. The substantiation of projects of new markets entry with usage of discount methods and attribution of costs, connected with markets research and selection and working out of marketing complexes to the investment outlay, and the profits and other earnings, including those, which will take place because of enterprise's image rising, to net cash flows is examined.otherобґрунтування проектуцільові ринкимаркетингові дослідженняранжуваннямікросегментаціядиференціаціяproject substantiationtarget marketsmarketing researchesrankingmicrosegmetationdifferentiationкафедра маркетингуПроектний підхід до забезпечення виходу на нові ринкиThesis